" Uneori, o clipa e de ajuns pentru a uita o viata. Dar uneori o viata nu e de ajuns pentru a uita o clipa" Jim Morisson

martedì 29 novembre 2011

Nostalgie de iarna!

Si ochii mei privesc departe... prin munti si vai si dealuri verzi ..
incerc sa te gasesc
Dar unde esti iubire cu ochi adanci si luminosi?
Mi-e incarcata inima de dor, de vise si dureri..
si-as vrea ceva.. si nu stiu ce.. visez si tremur si mi-e dor..
De ochii tai...

privirea ta cea dulce si inselatoara... sa ma privesti
sa ma atingi.. sa ma saruti.. si-apoi sa pleci... sau nu
nici eu nu stiu .. si-as vrea sa stiu.. sa simt...
in ale tale brate sa ma strangi.. cu dor

Astept de-o vesnicie parca sa apari si mi se pare in zadar
o simpla ora mi se pare veac.. si un minut e infernal
si tot ce pana ieri mi se parea frumos azi e totul gol si fara sens
nimic nu e de-ajuns si totul e prea mult.. si totusi..
daca tu ai fi aici nimic nu ar mai fi in van..

3 commenti: