" Uneori, o clipa e de ajuns pentru a uita o viata. Dar uneori o viata nu e de ajuns pentru a uita o clipa" Jim Morisson

venerdì 9 dicembre 2011

Si ai plecat!

Ce as putea sa iti mai spun acum cand tu in inima ta ai decis deja si pentru mine?? Ce rost mai are sa iti spun ca ma doare, ca imi simt sufletul sfasiat in mii de bucatele? Ce sens mai are sa iti povestesc visul meu cel frumos in care noi intr-un viitor ne tinem de mana pe cararile vietii, pe muntii succesului, prin marile de pasiune, de vise si dorinte...?
Cuvintele mi se par lipsite de valoare, goale ca o cochilie culeasa de pe fundul marii. Am plans pana am ramas fara lacrimi, dar daca gandul imi zboara din nou la tine incep sa plang din nou.Mi-e greu sa cred ca pana ieri credeam in tine, ca pana ieri lucrul la care visam, pe care il adoram si il feream de priviri indiscrete in inima mea.
Ai plecat, desi acum ma indoiesc ca ai fost vreodata aici. Ai plecat si ai luat cu tine o parte din inima mea, ai luat speranta ca iubirea adevarata exista. Spune-mi acum ochi mari si visatori: esti fericit??

2 commenti:

  1. suflet trist, stiu cum te simti, stiu cum este, stiu...:(
    am trecut prin asa ceva si persoana care m-a facut sa sufar atat de rau, daca ar fi in fata mea as plesni-o nu fizic, psihic, as face-o sa simta acelasi chin.De ce?pentru ca merita >:)

    fruntea sus, suflet, si nu trist>:D<:*

    RispondiElimina
  2. e foarte complicata situatia mea si in acelasi timp simpla. a fost un ceva foarte mare si puternic in trecut cu o persoana. acum eu am o viata construita cu altcineva si acel cineva a revenit , dar nu real ci virtual. mi-a zguduit intreaga existenta. acum sunt bine si ma bucur de clipele petrecute virtual cu el. vad situatia asa cum e ea. imi pare rau pentru tine, dar stii ca in viata trebuie sa alegi ce e bun si daca candva acea persoana te-a facut sa zambesti inseamna ca un bine tot l-a facut...

    RispondiElimina