" Uneori, o clipa e de ajuns pentru a uita o viata. Dar uneori o viata nu e de ajuns pentru a uita o clipa" Jim Morisson

lunedì 28 novembre 2011

......

Oare cine s-a schimbat mai tare? Eu sau tu? Sau e doar schimbarea mea?Orice as face nu reusesc sa ma mai regasesc. M-am pierdut undeva, intr-un loc anume, intr-un minut anume. Nu ma recunosc cand ma privesc in oglinda, nu ma recunosc in ochii nimanui care ma priveste. Imi lipseste emotia care o simti cand faci un lucru pentru prima data, imi lipseste sentimentul de pace si liniste de dupa dragoste, imi lipsesc prietenii, imi lipsesc cuvintele de iubire spuse candva.
In timp ce scriu ma gandesc ca ce spun acum reflecta o persoana slaba, depresa dar nu e asa.Nu am nici cea mai mica indoiala ca nu exista persoana care nu a avut chiar si o singura data astfel de ganduri si sentimente. Ce difera probabil e ce face fiecare cu sentimentele astea. Eu una prefer sa le exprim pentru ca daca le tin ascunse ma omoara incetul cu incetul.
Ma intreb cum am ajuns pana aici.Toti pasii pe care i-am facut in viata, toate alegerile facute, decizii luate m-au adus in punctul in care sunt acum, dar daca undeva pe drumul asta am gresit si in loc sa o iau la dreapta eu am luat-o la stanga?
Posibil sa fac parte din categoria aia de oameni care nu se multumesc nicioadata cu nimic, mereu vor altceva.Am cautat in viata mea si lucruri bune care sa ma faca sa zambesc si le-am gasit. Sunt recunoscatoare pentru ce am, e important e ca familia mea e sanatoasa.. dar cu chestia asta din suflet ce sa fac? Cui sa-i spun ce simt? Unde sa gasesc medicamentul care imi va lua durerea?

Nessun commento:

Posta un commento