" Uneori, o clipa e de ajuns pentru a uita o viata. Dar uneori o viata nu e de ajuns pentru a uita o clipa" Jim Morisson

mercoledì 23 novembre 2011

Tacere!

Intind o mana in noaptea rece si astept sa vii
Mi-e frig, mi-e frica si nu te vad
In coltul strazii un caine ratacit, ma vede si pentru o secunda s-a oprit!
Privesc in sus spre cerul plin de stele si sper sa vad si steaua ta...
dar printre atatea stele cum fac sa stiu care-i a ta??
Am inghetat iubire... si tu nu vii, nu vezi, nu auzi ...soapta mea..
.....tacere!
As vrea sa dorm, sa uit, sa iert..dar nu pot!
E mai presus de mine, e ca un drog
Mi-e plina inima de dor si de-ar putea sa strige l-ai auzi
De-ar fi lumina l-ai vedea...
De-ar fi caldura l-ai simti..
Dar tu nu vezi, n-auzi, nu simti
Pierdut in somn, si-n vise nu iti pasa de-al meu dor
.......... Tacere!.......

Nessun commento:

Posta un commento