" Uneori, o clipa e de ajuns pentru a uita o viata. Dar uneori o viata nu e de ajuns pentru a uita o clipa" Jim Morisson

domenica 20 novembre 2011

Parfum de iarna si un strop de ghinion!

Cu siguranta vi s-a intamplat pana acum o zi in care toate sa mearga prost.. dar prost tare. Eu ieri am avut o asemenea zi. Am avut impresia ca tot universul se mobilizase ca sa nu fie nimic cum trebuie. De dimineata numai greseli prin casa: ba am scapat sticla cu lapte pe jos, ba m-am ars la o mana, a cazut uscatorul de par , abia cumparat pe jos, copilutul meu a facut numai pozne...
Apoi sotul trebuia sa ajunga acasa pe la amiaza , in schimb a ajuns pe la 15.40. Imi dadusem unghiile cu lac chiar inainte sa ajunga el si datorita faptului ca trebuia sa plec la un magazin prin centrul orasului.. numai bine cu ocazia imbracatului mi s-a zgariat frumusete de oja...Ca totul sa fie complet cu 5 secunde inainte sa ajung in statie a trecut autobuzul, tocmai cel pe care trebuia sa-l iau eu. Am congelat in statie vreo 20 de minute pentru ca tocmai ieri si-a gasit sa intarzie. A trebuit sa schimb in centru autobuzul.. aceeasi poveste: intarziere si la ala de 10 minute. Uffffa!
Am ajuns cu bine intr-un tarziu la magazin, am facut cumparaturi si cand am ajuns in statie ma uit pe bonul de la casa ... si alta surpriza: scontul de 30% la o rochie cumparata nu mi-a fost aplicat si uite asa am pierdut 7 euro, bani ce trebuiau economisiti. Noroc ca imi place rochia!
Astep iar vreo 5 minute , iau autobuzul si cand sa il schimb cel ce trebuia sa il iau era inaintea celui in care eram eu... pana s-a invartit soferul.. pana a oprit, pana a coborat duduia din fata mea cu tocurile ei de 10 cm.. celalat a plecat din statie. Sa mor de ciuda!
In fine, am ajuns acasa congelata si plina de nervi , dar cu speranta ca ma bag la o baie fierbinte, parfumata, relaxanta si trece. Speranta spulberata imediat ce am intrat in casa... se terminase mancarea si uite asa in loc de baia visata m-am apucat de preparat mancare.. de scos hainele din masina, de bagat altele, de intins pe primele, de spalat copilul...Baia mea cea relaxanta s-a transformat intr-un dus rapid... nu de alta dar se facuse miezul noptii cand am terminat toata treaba!
Sper sa am mai mult noroc saptamana viitoare!

Nessun commento:

Posta un commento