" Uneori, o clipa e de ajuns pentru a uita o viata. Dar uneori o viata nu e de ajuns pentru a uita o clipa" Jim Morisson

lunedì 21 novembre 2011

ce am fost... ce sunt.. si ce voi fi!

Daca tot nu mi se lipeste somnul de gene macar sa fac ceva productiv pentru mine insumi: sa scriu.
Ieri am constatat fara surprindere ca am pus iar vreo 3 kg pe mine si astea intr-un timp destul de scurt.Declar ferm si raspicat ca invidiez toate fetele, femeile care mananca cat zece si nu pun un gram pe ele,le invidiez pe toate cele care desi sunt stresate si mananca si noaptea raman in continuare cu o silueta demna de podiumurile de prezentare a modei. Pe mine stresul ma ingrasa, noptile nedormite inafara cearcanelor evidente si starea mea de zombi de a doua zi nu imi topesc nici macar un amarat de gram.Daca vreau sa am iar silueta si kg (55) ce le aveam dinainte de a ma marita trebuie sa tin urmatoarea dieta: apa, salata verde, cate un mar, iar apa si muuuuult sport, iar in conditiile in care trebuie sa am grija de copil, sa prepar mancare si restul treburilor prin casa, ca sa nu mai zic de comisioanele din oras chiar imi este imposibil sa o respect.
Primesc destul de des atentionari din partea celui cu care impart patul, mancarea, banii.. si altele dar ori ma fac ca ploaua, ori incep sa rad..! Majoritatea barbatilor se uita dupa bombe sexy, se aude sau sesizeaza un prezent dintr-o anumita parte a corpului ori de cate ori vad ceva bun.. da bun tare pe strada, tv, net, dar cand e vorba sa investeasca in imaginea sotiei, partenerei de viata zic un pas, stop, nu se poate, nu sunt bani.. si mai inventeaza inca vreo unspe mii noua sute cinzeci si noua de motive.
Asadar sa nu ma mai lungesc atata cu vorba ( intre timp mi s-a facut somn) am fost o bomba sexy, acum sunt sotie, mama si liber visatoare iar in viitor voi fi...ce or sa vrea muschii mei! Nah!

1 commento: