" Uneori, o clipa e de ajuns pentru a uita o viata. Dar uneori o viata nu e de ajuns pentru a uita o clipa" Jim Morisson

lunedì 21 novembre 2011

Farmacie echivalent joc alba-neagra!

Ma tot stradui de vreo ora la cum sa fac introducerea , dar cum mintea mea refuza in momentul asta sa gaseasca formula potrivita o las balta.
Asadar dupa intamplarea de azi un nou gand si-a facut aparitia in mintea mea si mai exact: nesimtirea si dorinta nelimitata de a te imbogati sau a-ti face bani de cheltuiala pe baza inselaciunilor. Nu stiu de ce dar imi imaginam pana azi ca o inselaciune vizibila e mai lesne de infaptuit in locatii gen: bar, piata...Astazi am inteles cat de naiva pot fi. Am fost victima unui furt pe fata sau prosteala pe fata mai bine spus intr-o institutie cat de cat respectata si anume intr-o farmacie. Persoana ce se face vinovata de asta si isi merita cu usurinta numele de escroc e chiar farmacistul. Nu mi-as fi inchipuit niciodata asa ceva. Am cumparat un produs ce costa 15 euro iar eu ii dadusem o hartie de 50 euro... iar restul primit a fost 5 euro sub pretext ca i-am dat o hartie de 20 euro. Am fost atat de socata de atitudinea si tupeul insului ca nu am reusit sa fac ce altcineva in postura mea ar fi facut cu siguranta: sa cheme politia. Am insistat in zadar ca eu nu am avut hartie de 20 de euro in portofel, ca banii ce i-am dat au fost 50 euro si nu 20 cum insista el. Parca vorbeam cu peretii. In momentul ala mi s-au infundat urechile de la starea de nervi, mintea mi s-a blocat si nu am reusit sa ma spun nimic. Mi-am luat produsul si am plecat.
Locuiesc intr-o tara ce pretinde a fi mai civilizata decat a noastra, cu oameni amabili, politicosi.. cu bun simt. Lucru confirmat intr-o oarecare masura pana azi. Stiam ca hotii si escrocii exista in toata lumea dar ca sunt unii cu atata tupeu incat sa te prosteasca pe fata si mai mult decat atat intr-o institutie.. a fost peste puterea mea de a intelege asta. Cu siguranta de astazi inainte voi sti cum sa procedez intr-o alta situatie similara cu cea traita azi!

Nessun commento:

Posta un commento