" Uneori, o clipa e de ajuns pentru a uita o viata. Dar uneori o viata nu e de ajuns pentru a uita o clipa" Jim Morisson

giovedì 19 gennaio 2012

Doar tu iubire..

Au trecut atatea zile de cand nu ma mai scris nimic pe aici, desi in fiecare zi deschid pagina cu postare noua si raman in fata paginii albe si cate 20 de minute fara sa scriu nimic. Nu e ca nu as avea ce scrie sau ca nu am nimic de spus, dar uneori prea multe cuvinte strica tot farmecul unei situatii. Uneori un sentiment frumos daca il expui isi pierde din stralucire si valoare.
Sunt o persona care atunci cand iubeste prefera sa tina acel sentiment ascuns de ochii indiscreti. Prefer sa il impartasesc doar celui pe care il iubesc si atat. Construiesc in jurul sentimentului un zid inalt si spinos ca nimeni sa nu se incumete sa se catare si sa priveasca ce e dincolo de zid. Acelasi lucru il fac si cand sufar.
Iubesc cu pasiune, cu o intensitate ce ma sperie si pe mine. Sub toata infatisarea mea ce pare pentru altii rece, indiferenta, orgolioasa se ascunde un vulcan.
Nu ii inteleg pe cei ce vb despre sentimente ca despre un sortiment de mancare sau ca despre orice alt lucru.Nu ii inteleg pe cei ce rad pe seama iubirii, pe seama celui indragostit care face gesturi nebunesti.Consider ca o viata in care nu traiesti macar o singura data acea iubire care iti mistuie intreaga fiinta, care iti devoreaza sufletul si nu te lasa noaptea sa dormi acea nu e viata.
Sunt multe sentimente ce iti pot rascoli fiinta , dar iubirea e printre putinele sentimente care au capacitatea de ati transforma intreaga personalitate. Cred ca poti sa mori din iubire, sa mori de dorul cuiva sau dimpotriva sa traiesti doar pentru ca ai facut o promisiune persoanei pe care o iubeai. Cred ca iubirea nu are limite. Moartea unei persoane nu pune capat iubirii ce a existat intre doi oameni. Nicidecum. Iubirea strabate universul si face totul posibil. E capabila sa aduca lumina acolo unde este intuneric, sa aduca speranta unde este deznadejde, sa iti de-a putere sa mergi mai departe cand crezi ca nu mai poti, iti da forta sa te ridici cand esti la pamant...
Desi am suferit din cauza iubirii pentru cineva daca ar fi sa ma intorc in timp as alege din nou aceeasi iubire, fara sa clipesc. Sunt fericita ca am capacitatea de a iubi, sunt fericita ca am intalnit persoana care a adus iubirea in viata mea si chiar daca nu suntem impreuna si nici nu vom mai fi vreodata ii multumesc.
Iubirea ma face sa fiu mai rabdatoare, iubirea imi face ochii sa straluceasca,iubirea desi e impletita cu tristetea si bine infipta in sufletul meu ma face sa cred ca imposibilul e posibil. Iubirea ma face sa fiu creativa, sa fiu naiva uneori, sa simt miros de trandafiri daca inchid ochii, sa aud sunetul apei care curge, sa simt raceala fulgilor de nea pe fata...Iubirea ma face sa zambesc! Faptul ca se gandeste la mine si certitudinea pe care o am ca ma iubeste imi ajunge!

Nessun commento:

Posta un commento